wannabebrit.blogg.se

Lugnet före stormen

Kategori: London 2013-2014

Yo my bros, how are you all? Jag mår prima ballerina fast vädret är grått och regnigt. Imorgon ska det komma en storm till södra England så vet inte riktigt vad jag ska göra imorgon, vi får se vad vädret har att bjuda på, kanske bara stannar hemma och tittar på film men vi får se. Igår var jag och Josefinx2 på oxford street och jag köpte tre tröjor. Detta är det mesta jag köpt på hela tiden jag har varit här på en gång. Det var från den billiga och fina Primark och jag har kommit framtill att jag gillar kragar. Efter oxford street åkte vi hem och sov i en timme för att sedan äta en helt okej god fish and chips från Whitton där Josefin bor.
 
Idag har jag inte gjort mycket förutom köpt ett par high waisted jeans och sovit lite och ätit choklad. Vet inte riktigt vad jag ska göra av resten av dagen men fundrar på att gå en promenad. Kanske det, vi får helt enkelt se. Här kommer alla mina köp från igår och idag! 
 
Ett roligt kort i en bokaffär. 
 
Tröjorna jag köpte:
 
 
 
 
Fick inge bra bild på byxorna men tänk ett par svarta high waisted jeans. 
 
Cheerios 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: