wannabebrit.blogg.se

Skola, Westfield & Höstlov

Kategori: London 2013-2014

Tjenare bloggen.
 
Nu ska jag ge er en uppdatering på mitt liv här i London. Jag har gått i skolan har ganska mycket skolarbete med prov och inlämningar i en jämn mängden, sådär 2-3 varje vecka de senare veckorna. Kul kul. Men annars har mitt liv varit ganska ointerssant utom när jag och Johanna åkte till Westfield, vilket är ett av de största shoppingcentern i Europa. Det var väldans roligt och jag shoppade en kjol och sedan åt vi på en grym restaurang som heter Giraffe, det blev ingen sushi vilket jag är lite besviken på men LIVET GÅR VIDARE. Sen så åkte vi till soho och gick runt lite och så fikade vi på pret efter det. En toppen dag om du frågar mig!
 
 
Lite bilder på denna underbara dag är allt ett måste så här har ni:
 
 
Den underbara maten på Giraffe
SOHO
 
På vägen hem över bron Charing Cross
Das kjol jag köpte, lite konstig bild men det får ni leva med. 
 
Snart är det höstlov allihopa och det ska bli sååååå skönt att slippa skolan för en vecka och gå runt i London på dagarna! Ska sluta lova att jag ska uppdatera mer så vi får se hur det blir på den fronten men förhoppningsvis lite mer då jag faktiskt är ledig på kvällarna och inte riktigt har någon ursäkt till att inte uppdatera. Håll utkika allihopa, hur många ni nu är som fortfarande orkar bry er om att titta på denna blog. 
 
Men puss puss på er alla
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: