wannabebrit.blogg.se

London på studiedagen

Kategori: Bilder

Hösten har officiellt kommit till England och det enda man ser nu är regn och gråa moln. Inte roligt. Men jag ska inte klaga för mycket då vi hade studiedag igår och jag och några kompisar bestämde oss för att åka till London. Because that is what you do when you have a day off. Och här är några bilder som jag tog
 
Lovisa och Linnea på tunnelbanan till Westminster
 
Vi åkte för att se Big Ben och den var hög. 
 
Sen gick vi för att se London Eye 
 
 
Lovisa och Krisitin utanför restaurangen vi åt lunch på.
 
 
På väg till Tower Bridge.
 
Två timmar efter när vi faktiskt gick på Tower Bridge.
 
Och sen för att avsluta dagen år jag och Lovisa på the wonderful place called Pret. (Läs hela servetten. Ni kommer att skratta. Lovar.)
 
Jag tog ganska mycket fler bilder men det här är vad ni får.
 
Puss puss 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: