wannabebrit.blogg.se

American Hustle och 12 timmar i London

Kategori: London 2013-2014

I fredags så såg jag tillsammans med några kompisar filmen American Hustle, och det är en film jag rekommenderar. Den var verkligen bra + att Jennifer Lawrence är med i filmen vilket gör den 10 gånger bättre. 
 
Nu övergår vi dock till lördagen då jag, Linnea och Jessika åkte till Brick Lane/ Shoreditch, vilket är pretty much the same thing. Vi åt sushi vid en kyrka och det var väldigt trevligt. Vi gick till secondhand affärer och så gick vi runt och tittade på massa cool street art. Efter några timmar åkte vi till Covent Garden för att träffa upp Johanna, Kristin och Lovisa för att gå på en restaurang, Souk Mediana. Vi "firade" att det har gått halva tiden här och vi reflekterade på vad vi har gjort och vad vi tyckte var dem bästa moments från förra året. Maten var inte faktastisk men sällskapet var så det var roligt ändå. Efter måltiden gick vi runt för att hitta ett ställe att äta efterrätt på och suprise suprise, det blev Mcdonald's. Där åt vi glass och sedan åkte vi trötta hem för att sova. 
 
Idag ska jag klippa mig och sedan ska jag plugga religion och ha massa skypecessions med familj och vänner. Fun fun! 
 
Här kommer lite bilder från igår (restaurangen var för mörk för några bra bilder):
 
 
 
 
 
Tea You Need It
 
Beyond Retro i Brick Lane
 
Cheers!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: