wannabebrit.blogg.se

Recap av de sista tre veckorna

Kategori: London 2013-2014

Lovet kom men gick bort lika snabbt. Men jag gjorde många roliga saker såsom:
- Vara med Amanda och Sanna i 3 dagar.
- Vi gick på Madame Tussauds, Oxford Street, High Street Kensington, Big Ben, London Eye, Covent Garden, Whole Foods, Trafalgar Square, Notting Hill och Kensington Gardens
- När dem hade åkt hem så hade jag tre lugna dagar som spenderades med Jessika och vi gick på promenader, picknickar och runt i Notting Hill samt South Kensington. 
 
Sedan var lovet slut och skolan började igen vilket var mindre roligt förutom att vi fick åka till Houses of Parliments, vilket var väldigt coolt! Förra helgen så åkte vi till Kew gardens och tittade på orchider och andra blommor vilket var väldigt vackert och då solen sken blev dagen väldigt väldigt bra! Vi gick även bland trädtopparna på någon typ av platform men jag såg inte så mycket av utsikten då jag var mer fokuserad på att inte få panik då jag har förstått att jag har mer höjdskräck än vad jag trodde. Kvällen var också mysig och jag kände mig nyttig då jag åt en avokado och en whole foods burritos medan mina kompisar åt pizza och en kladdkaka på det, pluspoäng till mig! Men söndagen var också trevlig, hade lite ensamtid och jag ut på två promenad samt pluggade. Och denna vecka har det varit förvånande vackert väder och jag har gått ut på många promenader och struntat i att plugga vilket har varit otroligt skönt! 
 
I helgen kommer även min kära pappa och då ska vi till Harr Potter world vilket jag är lika excited som en 3åring på julafton. Det ska bli väldigt roligt att få både se pappa efter 4 månader men även äta på den godaste hamburgarestaurangen, Five Guys! Den restaurangen/kedjan rekommenderas verkligen. 
 
Då min dator inte vill samarbeta just nu så blir det tyvärr inga bilder just nu men jag tror ni klarar er!
 
Bye for now
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: