wannabebrit.blogg.se

Sjuk men lycklig because you know LOOV

Kategori: London 2013-2014

Hejhej, Denna vecka har varit toppen. Knappt någon skola + en mysig lunch hos Linnea, det blev pannkakastårta, väldigt gott må jag säga. Hade dock feber igår och hela natten och det blev inte bättre när jag hade en viktig samhällsdebatt om Sveriges politik idag där jag inte pratade för att det enda som gick runt i mitt huvud var "Jag vill sova nu." och nu har jag varit hemma, sovit i 4 timmar och ska snart kolla på en bra film, antagligen så blir det ice age. En gamal klassiker som kan behövas nu när man inte är på topp. Det är nu sportlov och jag är väldigt taggad att inte behöva tänka på skolan. Sanna och Amanda kommer om 2 dagar så nu ska jag bane mig bli frisk och sen ska vi rocka London i tre dagar. Efter det ska jag nog sova lite till och vara i förhoppningsvis soliga London! 
 
Detta var en uppdatering av mitt liv och jag återkommer om kanske en månad igen! Hehe
 
Cheerios 

Kommentarer

  • Anonym säger:

    hej, har precis sökt till mitt sista år på SSL. Du verkar inte så övertygad om att det är SUPERKUL. är det inte det?

    Svar: Oj då, vilken bild jag har gett av det mest fantastiska året av mitt liv. jag skulle verkligen inte ta tillbaka beslutet om att åka en sekund. Alla människor man möter, värdfamiljen man bor hos och vännerna man får (förhoppningsvis för livet) är helt fantastiskt. Jag älskar London, men såklart kan jag inte säga att jag ÄLSKAR skolan lika mycket, man har extremt mycket skola och det finns lärare man gillar mer och mindre men så är det på alla skolor så skulle inte säga att det är så stor skillnad än från Sverige. Skolan har dock en väldigt tydlig mall på vilka personer som går där. Överklass och fester varje helg men det finns alltid människor man kan umgås med vilket jag tycker är skönt då jag själv inte är 18 än och kommer inte heller bli och har ingen lust att skaffa falsk leg. Men då du antagligen fyller 18 år innan eller första halvan av året så tror jag att det kommer bli superkul att festa loss i London då min vänner säger att det är en upplevelse! Jag älskar London och jag älskar vännerna jag har fått när jag har varit här och jag tror att sista året på denna skola kommer bli awesome då jag hört mycket om avslutningen (studenten) och jag hoppas att du kommer in! :) Om du har mer frågor tveka inte till att kommentera igen!
    wannabebrit.blogg.se

    2014-03-10 | 20:28:28

Kommentera inlägget här: