wannabebrit.blogg.se

Inga Ed Sheeran biljetter eller några planer för helgen

Kategori: London 2013-2014

Detta är the state of my life right now. Jag och Kristin försökte få biljetter till en Ed Sheeran spelning i mars, men det gick inte så bra som vi hade hoppats. Biljetterna försvann som blixten och vi satt sedan och grät i flera timmar. (ingen gjorde detta men vi vill gärna göra det om jag säger så) och på toppen av denna underbara början på helgen så har jag inte heller några som helst planer för helgen. Kanske ska till Kingston eller Richmond imorgon och göra vad är en annan fråga. Vill bara inte vara hemma två helger i rad då jag är i London... Men på söndag så har jag en dejt med religion arbete samt matteprovet som är om en vecka. Älskar skolan! 
 
Nej, nu ska jag ta tag i mitt liv och äta vindruvor medan jag tittar på en tecknad film, kanske frozen who knows.
 
Byyyeee

Kommentarer


Kommentera inlägget här: