wannabebrit.blogg.se

Jag vill prata med folk

Kategori: London 2013-2014

på ett non creepy sätt.
Okej, så bara för att jag vet att i alla fall några av er vill veta så får resten av världen också ta del av denna underbara information om hur ni kan komma i kontakt med mig.
 
Adress till min värdtant:
Lovisa Ahlsved Tidén 
75 Norbiton Avenue
Kingston upon Thames
KT13QY
England
 
Mitt skypenamn: 
Littelmissgiggle (Ja, jag vet att det är felstavt på little... och nu går vi vidare)
 
Mailadress:
 
Facebook funkar alltid och antagligen det säkrast och snabbaste sättet att få kontakt med mig men vore trevligt att få lite brev någon gång ibland också, hint hint. 
 
Mitt mobilnummer kommer inte funka och jag vet att ingen av er vill ens testa at ringa då det komemr kosta en miljon kronor men vill bara säga det skriftligt att, RING INTE TILL MIG då jag kommer ha ett engelskt nummer från och med imorgon.
 
Längsta inlägget so far. Woop woop. 
 
Puss
 

Kommentarer

  • Amanda säger:

    LOVISA!!! Du använder "jag och min värdtant"! :') Kärlek på det <3 Saknar dig i alla fall. Hoppas att allt är sjukt bra att London kickar ASS. Puss <3

    Svar: haha, jag vet right! älskar "jag och min värdtant" måste använda den mer. Saknar dig också men vi får skypa snart! Puss puss
    wannabebrit.blogg.se

    2013-08-30 | 16:29:55

Kommentera inlägget här: