wannabebrit.blogg.se

Första skoldagen avklarad

Kategori: London 2013-2014

Första skoldagen är avklarad och det kändes som om man gick om ettan. Seriöst, man hade ett informationsmöte om skolan och sen i klassen så gjorde man namnlekar med sitt namn och ett djur på samma bokstav. That's sooo last year ;). Nemen första intrycket av klassen var bra och självklart är det mer tjejer än killar men tjejerna verkar roliga och snälla. Efter namnleken så gick vi runt i skolan och sen i Richmond. Det känns overkligt att tänka att jag ska faktiskt bo i London i 10 jävla månader. Sjukt. Sen gick jag och tre andra tjejer till olika affärer och starbucks och nu så sitter jag här i mitt rum högst upp i huset och skriver detta. Ledsen om det här inlägget blev tråkigt och attt ni somnade mitt i men jag lovar att inte alla inlägg kommer bli, och sen gjorde jag det här... och sen gjorde jag det här stuket. 
 
Nu ska jag ner och vara social.
 
PUSS PUSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: